KRAJSKÁ ENERGOLINKA LIDEM PORADÍ, JAK ŘEŠIT PŘECHOD K NOVÉMU DODAVATELI ENERGIÍ
Tisícovky domácností v Moravskoslezském kraji řeší kvůli krachu Bohemia Energy přechod k novému dodavateli energií. Moravskoslezský kraj proto zřídil ENERGOLINKU, kam si lidé mohou zdarma zavolat o radu. Operátoři linky volajícím pomohou se v této situaci zorientovat, poradí jim, jak postupovat, také upozorní na možná úskalí nových smluv. ENERGOLINKA 800 720 210 je bezplatná, v provozu bude od čtvrtka 4. 11., a to ve všední dny od 8 do 16 hodin.
Spousta lidí už přešla nebo bude muset přejít k novému dodavateli energií. Je nám jasné, že je tato situace velmi nepříjemná, spousta lidí jí nerozumí, neumí se v ní zorientovat. Lidé neví, co jim hrozí, netuší, co mají dělat, na koho se obrátit a na co si mají při podpisu nových smluv dávat pozor. Například bývalí klienti společnosti Bohemia Energy buď stihli podepsat smlouvu s jinou společností, nebo jim energie začal dodávat dodavatel poslední instance. Díky tomu se naštěstí nemůže stát, že by lidem najednou nešel proud nebo plyn.
Ale pozor, dodavatel poslední instance musí energie ze zákona dodávat půl roku. Pak už by měli mít lidé podepsanou smlouvu s novou společností, která jím bude energie dodávat dlouhodobě. Jak na to, poradí právě naše ENERGOLINKA. Taky lidem poradíme, jak se poprat s vysokými zálohami, kterým se bohužel v nejbližší době zřejmě nevyhneme. Prostě v tom nechceme lidi z našeho kraje jen tak nechat.
Bezplatnou ENERGOLINKU 800 720 210 provozuje Krajský úřad Moravskoslezského kraje ve spolupráci s odborníky z Moravskoslezského energetického centra, krajské příspěvkové organizace, a to každý všední den od 8 do 16 hodin.
Na našich webových stránkách budou postupně zveřejňovány odpovědi na nejčastější dotazy, které se na ENERGOLINCE řeší, lidé zde také najdou další důležité informace a tipy.