Město Šenov

KONTAKT

Od 1.2.2021 dochází ke změně režimu objednávání pacientů na PCR testy k vyšetření Covid-19

28. 1. 2021

Nově bude systém fungovat tak, že lékař nebo Krajská hygienická stanice zadá žádanku v celostátním systému ÚZIS a pacient, jemuž byla tato žádanka vystavena (pacient nedostane žádanku, pouze informaci od lékaře, že žádanku vytvořil) se může rezervovat k odběru na libovolném odběrovém místě v termínu, který je volný, případně se dostavit k odběru v lékařem nebo operátorem call centra KHS doporučeném termínu.

Rezervujte si termín na: https://testovani.uzis.cz/

Ing. Iva Šindlerová
referent pro ekonomické činnosti
odbor zdravotnictví


 

Úřední hodiny:

Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Čtvrtek
8:00 až 11:30

Podatelna:

Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Úterý, Čtvrtek
8:00 až 11:30 - 12:30 až 14:30
Pátek
8:00 až 11:30 - 12:30 až 13:00

Pokladna:

Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Čtvrtek
8:00 až 11:30

Prohlášení o přístupnosti webu

podatelna@mesto-senov.cz
zznbfqm
michaela.neumahr@
slezskabrana.cz
Správce webu: trzyman@mesto-senov.cz