15. 2. 2021
Provoz městského úřadu od 15.2.2021
Z důvodu zamezení šíření onemocnění COVID-19 upřednostňuje městský úřad písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. K tomuto účelu využívejte kontakty uvedené na https://mesto-senov.cz/kontakty/.
Úřední hodiny pro kontakt se zaměstnanci:
Pondělí: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Středa: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Čtvrtek: 8:00-11:30 hod.
Kontakt na podatelnu - příjem podání v neúřední hodiny: tel.: 596 805 930, 596 805 931
Při osobním kontaktu dodržujte vzdálenost alespoň 2 m a používejte ochranné prostředky dýchacích cest jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál.

Provoz Městského úřadu Šenov v době vánočních svátků
Pokračovat
Adventní večer plný hudby: Leona GYÖNGYÖSI a gospelový soubor v evangelickém kostele
Pokračovat
Jak se chránit před podvodnými weby, e-maily a SMS: Průvodce pro uživatele internetu
Pokračovat
Rozsvícení vánočního stromu v Šenově
Pokračovat
Mikulášská nadílka: Veselé odpoledne plné zábavy a překvapení!
Pokračovat
Aktualizace informačních panelů v autobusových zastávkách
Pokračovat
Opravy okružní křižovatky v Havířově proběhnou přes noc
Pokračovat
Chceš-li alkohol začít pít, musíš nad 18 let mít!
Pokračovat
Na Dušičky bezpečně
Pokračovat
Vyhlášení 8. ročníku ankety „Udělování ocenění městem ŠENOV“
Pokračovat
Zahájení sfoukávání vysoké pece č. 3 Liberty Ostrava a.s.
Pokračovat
Improvizační show Divadla ODVAZ v Horakůvce
Pokračovat
Veřejná výzva: Obsazení pozice terénního pečovatele na Městském úřadě Šenov
Pokračovat
Viditelnost na silnicích: Bezpečnostní kampaň v Moravskoslezském kraji
Pokračovat
Nabídka pracovního místa MěPOS
Pokračovat