
15. 2. 2021
Provoz městského úřadu od 15.2.2021
Z důvodu zamezení šíření onemocnění COVID-19 upřednostňuje městský úřad písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. K tomuto účelu využívejte kontakty uvedené na https://mesto-senov.cz/kontakty/.
Úřední hodiny pro kontakt se zaměstnanci:
Pondělí: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Středa: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Čtvrtek: 8:00-11:30 hod.
Kontakt na podatelnu - příjem podání v neúřední hodiny: tel.: 596 805 930, 596 805 931
Při osobním kontaktu dodržujte vzdálenost alespoň 2 m a používejte ochranné prostředky dýchacích cest jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál.

Obnovení provozu na ulici Frýdecké
Pokračovat
Změny u příspěvku pro solidární domácnosti
Pokračovat
Znovu otevření restaurace Horakůvka
Pokračovat
Den dětí v Šenově s veřejným projednáním strategie rozvoje města
Pokračovat
Sčítání drůbeže v Šenově kvůli novému výskytu ptačí chřipky
Pokračovat
Zapojte se do tvorby nového strategického plánu rozvoje města Šenov
Pokračovat
Zlatý erb - Naše webové stránky získaly cenu veřejnosti
Pokračovat
Kdy platit poplatek za psa?
Pokračovat
Uzavřena silnice I/11 (Ostravská ulice)
Pokračovat
Rozhodnutí o rozdělení dotací 2023
Pokračovat
Divadelní hra Antonína Procházky
Pokračovat
Nový koš na bioodpad pro Vaši domácnost!
Pokračovat
Nabídka pracovního místa – pedagog hry na klavír
Pokračovat
Přijímací talentové zkoušky v ZUŠ Viléma Wünsche v Šenově
Pokračovat
Varování NÚKIBu: Aplikace TikTok je riziko pro uživatele
Pokračovat