Z důvodu zamezení šíření onemocnění COVID-19 upřednostňuje městský úřad písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. K tomuto účelu využívejte kontakty uvedené na https://mesto-senov.cz/kontakty/.
Úřední hodiny pro kontakt se zaměstnanci:
Pondělí: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Středa: 8:00-11:30, 12:30-17:00 hod.
Čtvrtek: 8:00-11:30 hod.
Kontakt na podatelnu - příjem podání v neúřední hodiny: tel.: 596 805 930, 596 805 931
Při osobním kontaktu dodržujte vzdálenost alespoň 2 m a používejte ochranné prostředky dýchacích cest jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál.
Úřední hodiny:
Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Čtvrtek
8:00 až 11:30
Podatelna:
Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Úterý, Čtvrtek
8:00 až 11:30 - 12:30 až 14:30
Pátek
8:00 až 11:30 - 12:30 až 13:00
Pokladna:
Pondělí, středa
8:00 až 11:30 - 12:30 až 17:00
Čtvrtek
8:00 až 11:30