PROVOZ MĚSTSKÉHO ÚŘADU OD 01.01.2021
Z důvodu zamezení šíření onemocnění COVID-19 upřednostňuje městský úřad písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. K tomuto účelu využívejte kontakty uvedené na www.mesto-senov.cz – kontakty.
Úřední hodiny pro osobní kontakt se zaměstnanci:
Pondělí 08:00 – 13:00 hod.
Středa 12:00 – 17:00 hod.
V případě nutnosti osobního kontaktu je možné v úřední hodiny přivolat zaměstnance ke vchodu do městského úřadu na níže uvedených telefonních číslech.
Zaměstnanec úřadu telefonicky dohodne způsob vyřízení záležitosti, případně umožní žadateli vstup do prostor městského úřadu. Při osobním kontaktu dodržujte vzdálenost alespoň 2 m a používejte ochranné prostředky dýchacích cest jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál.
Podatelna městského úřadu: tel.č. : 596 805 931, 596 805 930 (příjem podání v obvyklých úředních hodinách)